De jobsite voor hotel professionals

Uitgebreid zoeken
logo

Hoofd Technische Dienst

Bedrijf

Lindner Hotel Antwerp, het pareltje van Antwerpen. Een uniek, prachtig en vooruitstrevend hotel. Gelegen midden in de beroemde diamantwijk, direct naast een van de mooiste treinstations ter wereld, het Centraal Station.

Bij binnenkomst in het hotel wordt de juiste toon gelijk gezet door het warme onthaal van onze getrainde receptiemedewerkers, met hun WOW- ervaring naar de gast toe. De lounge muziek staat lekker aan en de 360°Lounge & Bar nodigt direct uit om gezellig te gaan zitten voor een hapje en een drankje. Naast de bar, heeft het hotel een restaurant op de eerste etage waar de gasten terecht kunnen voor ontbijt, lunch en diner. Uiteraard met zorg bereid door onze chef en zijn keukenmedewerkers.

Het hotel heeft 173 luxe hotelkamers in verschillende types, een sauna en fitness op de 11e verdieping met uitzicht over de gehele stad, 14 moderne vergaderzalen voorzien van de nieuwste technologieën, waaronder; de in 2019, gerenoveerde Antwerp Sky lounge.

De Sky lounge bevindt zich op de 12e verdieping en beschikt over 3 vergaderzalen (allen geïnspireerd op de Stad Antwerpen), een ruime coffee corner, een prachtig terras en een panoramisch uitzicht over de Stad Antwerpen, welke je nergens anders zult vinden.

Al deze punten maakt het hotel een perfecte uitvalsbasis voor zowel de leisure gast als de zakelijke gast, kortom een super leuke mix!

Met ons gehele team zijn wij creatief, vooruitstrevend en altijd opzoek naar onderscheiding. Net dat kleine beetje extra, do the un-expected, naar de gast. Dit maakt het werk uitdagend, leuk en iedere dag uniek.

Klinkt dit als een hotel en een team wat bij jou past? Dan zijn wij op zoek naar jou en kijken wij uit naar jou sollicitatiebrief en CV.

Taken

Staat in voor preventief onderhoud en herstellingen van gebouwen en installaties: elektriciteit, sanitair, water- en verwarmingsinstallaties, keuken- en zaalmaterialen, airconditioning, gebouwen, enz...

  • Stelt onderhoudsschema's op, plant de werkzaamheden en zorgt voor efficiënte werkverdeling
  • Superviseert en coördineert de werkzaamheden van de techniekers (elektricien, timmerman, schilder enz...)
  • Waarborgt de operationaliteit en veiligheid van alle installaties, voert inspecties uit en controleert de naleving van technische voorschriften
  • Zoekt naar de oorzaak van technische defecten, stelt herstellingsplan op en doet eventueel beroep op externe techniekers
  • Zorgt voor een snelle en efficiënte interventie bij storingen
  • Superviseert de werkzaamheden door externen, volgt contracten op, controleert uitvoering van de werken conform overeenkomst
  • Bewaakt onderhoudsbudget, staat in voor de aankoop van wisselstukken, gereedschap en toestellen, zorgt voor een efficiënte en prijsbewuste voorraad
  • Fungeert als preventie medewerker
  • Maakt analyses en stelt rapporten op over storingen, verbruik (energie, materiaal), kosten enz...; bereidt investeringsplannen voor en rapporteert hierover aan het management
  • Werkt technische fiches uit en stelt handleidingen op
  • Houdt plannen, technische tekeningen en documentatie bij
  • Ontvangt en begeleidt technische en veiligheidsinspecteurs

Profiel

Je hebt enige ervaring opgedaan in soortgelijke hotels en/of posities, je wilt graag de handen uit de mouwen steken en de teamgeest versterken. Eigenschappen als initiatief nemen, oplossingsgericht, efficiency en het graag aanpakken van uitdagingen spreken je zeer aan en zijn allesbehalve vreemd voor je. Je bent technisch goed onderlegd en stressbesteding, tevens ben je graag een voorbeeld voor anderen en heb je een oog voor detail. Je beheerst de Nederlandse taal en kunt je goed verstaanbaar maken in de Engelse- en bij voorkeur ook de Duitse taal.

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Toepassingsgerichte kennis van elektra, gas, water, bouwkunde e.d.;
  • Kennis van horeca-gerelateerde veiligheids- en milieuaspecten en voorzieningen en (wettelijke) rapportages;
  • Geeft zonder aarzeling de eigen mening en onderbouwt deze met feiten en argumenten;
  • Bakent zaken af in benodigde tijd, middelen en mensen;
  • Voorziet knelpunten en neemt actie;
  • Initiatiefnemer;
  • Kijkt in het eigen werk vooruit en komt in actie als dat nodig is;
  • Corrigeert direct als niet aan de eisen wordt voldaan;
  • Vraagt terugkoppeling van gasten over kwaliteit en service;
  • Komt met voorstellen om zaken beter te doen;
  • Richt zich niet op problemen, maar op oplossingen;
  • Is pragmatisch, kiest voor praktische en snelle oplossingen;
  • Blijft niet lang dralen in het analyseren van het probleem;
  • Coach, adviseur en vertegenwoordiger aangaande preventie en veiligheid

Uurrooster

Daguren van maandag tot vrijdag met uitzondering van interventies

Startdatum

Asap

Aanbod

Een afwisselende baan met veel dynamiek en zelfstandigheid, een marktconform salaris en bijpassende interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. Waaronder;

  • Arbeidscontract voor onbepaalde duur, inclusief 13e maand (eindejaarspremie).
  • Salarisindicatie: marktconform PC 302.
  • Tegemoetkoming in je reiskosten.
  • Na een dienstverband van 6 maanden maaltijdcheques van 6.00 euro netto per dag.
  • Uitgebreid Lindner & Hyatt trainingspakket.
  • Hospitalisatieverzekering na een dienstverband van 6 maanden.
  • Gebruik van fitness en sauna op de 11e verdieping.
  • Personeel kortingen bij verschillende online shopping sites.
  • Personeelstarieven voor overnachtingen binnen de keten.

Solliciteren

Adres van de werkplek:
Lange Kievitstraat 125
2018 Antwerpen

Indien deze profielschets je aanspreekt, stuur dan een motiverende sollicitatie en cv met foto t.a.v. mevrouw Tanja Derkinderen naar Hr.antwerp@lindnerhotels.com

Statistics

Aantal keer bekeken: 1944

Opdrachtgever

Lindner Hotel Antwerp

Publicatiedatum

08.03.2024

Tanja Derkinderen
hr.antwerp@lindnerhotels.com
Jobhotel.be gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Beperkt gebruik van de website