
Parttime Front Desk Agent | Leuven
Over ons
Getaway biedt stijlvolle en volledig uitgeruste studio’s aan voor kort verblijf in enkele van België’s meest bruisende steden: Leuven, Luik, Zaventem, Gent en Oostende. Onze vestigingen weerspiegelen het unieke karakter van elke ligging. Dankzij het comfort van een eigen keukentje en een warme, moderne inrichting voelen onze gasten zich vanaf dag één helemaal thuis.
Bij Getaway geloven we dat een verblijf meer is dan enkel een plek om te slapen. Daarom zoeken we een vriendelijke en behulpzame Front Desk Agent die onze gasten welkom laat voelen en zorgt voor een vlekkeloos verblijf.
Getaway is een familiaal bedrijf met ongeveer 25 medewerkers. Door deze kleine structuur, werken we met korte communicatielijnen met het managementteam.
Jouw rol als Front Desk Agent
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze gasten en draagt bij aan hun positieve ervaring vanaf het moment dat ze toekomen.
- Je zorgt voor een hartelijke ontvangst en biedt ondersteuning bij alle vragen en verzoeken vóór en tijdens hun verblijf.
- Je voert administratieve taken zoals boekingen, betalingen en facturatie nauwkeurig uit.
- Je bent handig met operationele systemen.
Taken: - Ontvangen van klanten bij het inchecken;
- Registreren van inkomende reservaties en actualiseren van de bezetting;
- Behandelen van klantvragen;
- Informeren van gasten over het verblijf en de bezienswaardigheden;
- Polsen naar de tevredenheid tijdens het verblijf en behandelen van klachten;
- Vlotte afhandeling van administratie, facturatie en betalingen;
- Beheren en factureren van boekingen door bedrijven en groepen;
- Uitvoeren van grondige kwaliteitscontroles (repair/housekeeping) en aanvullen van de studio’s;
- Onderhouden van communicatie met andere afdelingen (quality, housekeeping, repair);
- Beheren van de noodlijn tussen 20u30 en 13 u (15 dagen per maand) waarbij je binnen de 30 minuten op locatie moet kunnen geraken.
Wie ben jij?
Jij werkt alleen en zelfstandig in je vestiging. Echter blijf je wel onderdeel van een divers team, waar het niet uitmaakt welke achtergrond je hebt. Op hen kan je terugvallen als je met vragen zit. Iedereen heeft dezelfde focus, namelijk zorg dragen voor onze gasten.
We zoeken iemand die verantwoordelijkheid kan nemen: weekendwerk of werken op een feestdag schrikt jou niet af en bij een noodgeval ben je bereid om ter plaatse te gaan. Talenkennis is voor ons belangrijk, zowel Engels, Frans als Nederlands. We zoeken iemand die werk ziet liggen en initiatief hierin neemt. Ervaring in de hotelsector is een pluspunt!
Uurrooster
Je hebt een vaste shift van 13u en 20u30.
Startdatum
Wat bieden wij?
- Een vast contract;
- Een loon dat marktconform is volgens PC 302 (Cat VI);
- Maaltijdcheques.
Solliciteren
Bij Getaway creëren we niet alleen onvergetelijke ervaringen voor onze gasten, maar bieden we een inspirerende werkomgeving aan waar medewerkers kunnen groeien. Als dynamisch groeiend bedrijf bieden we werkzekerheid en investeren we in ons team door het aanbieden van een uitgebreide basisopleiding en een doorlopende coaching tijdens je loopbaan. Getaway is een familiaal bedrijf met korte communicatielijnen naar het management en een toegewijde personeelsafdeling, wat zorgt voor een ondersteunende en efficiënte werkomgeving.
Klaar om ons team te vervoegen? Solliciteer dan via jobs@getaway.be
Of solliciteer via de button onderaan deze advertentie.
Statistics
Aantal keer bekeken: | 41 |
Volg ons op LinkedIn
Like ons op Facebook