De jobsite voor hotel professionals

Uitgebreid zoeken
logo

Meeting & Event Operations Assistant

Bedrijf

Hilton Antwerp Old Town is gelegen in het historische hart van Antwerpen aan de Groenplaats.
Het hotel is geopend in 1993 en is ondergebracht in een prachtig historisch gebouw, namelijk de voormalige Grand Bazar du Bon Marché, dat geklasseerd is voor zijn opmerkelijke architectuur
We hebben 210 ruime kamers in klassieke stijl, in verschillende kamertypes van Hilton Guest Rooms tot de “Royal Sinjoor” een Duplex Suite.
Onze Brasserie ‘Blend 32’ is gelegen aan de Groenplaats waar u van 's morgens tot 's avonds terecht kan voor een lekker ontbijt, een verfijnde lunch, dinner of een lekker drankje.
We hebben in totaal 15 banket-en vergaderzalen met een capaciteit vanaf 2 personen tot onze Belle Epoque Ballroom waar men events kan organiseren tot 1000 personen.

Taken

Een Meeting & Event Operations Assistant is verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van Meetings & Events met focus op excellente service naar de gasten en collega’s toe en dit samen met het behalen van de vooropgestelde doelstellingen binnen de afdeling

TAKEN
Een Assistant C&E Operations Manager rapporteert aan de manager, om de verkoop te optimaliseren en leiding te geven aan het team om ervoor te zorgen dat de doelen worden behaald. Concreet bent u verantwoordelijk voor het uitvoeren van volgende taken.
- Het operationeel leiden en ondersteunen van Meetings & Events
- Begeleiden en superviseren van het team voor, tijdens en na de events
- Nastreven van excellente service naar de gasten toe
- Het naleven van de Hilton Brand Standards
- Evalueren van de gastentevredenheid met de focus op constante verbetering
- U blijft op de hoogte van de nieuwste trends en brengt ideëen aan die de kwaliteit
verbeteren
- U assisteert bij het streven naar optimale sales en kost controle, neemt actie waar nodig
- U bent een effectieve leider en u streeft naar het behalen en overtreffen van de
targets zowel voor het hotel als voor uzelf
- U zorgt voor een goede communicatie en werkrelatie binnen het hotel met alle departmenten, met onze gasten en leveranciers
- U maakt de personeelsplanning op aan de hand van de events
- U kijkt erop toe dat het team alle nodige trainingen heeft gevolgd en bereidt briefings en communication meetings voor
- Ondersteunen bij aanwerving, training en ontwikkelen van uw team
- Assiteren bij andere departmenten indien nodig
- U bent op de hoogte van en past alle veiligheidsmaatregelen & HACCP toe in het hotel
- U plaatst bestellingen via het aankoop systeem van het hotel aan de hand van de geplande events.

Profiel

- U bent gepassioneerd om excellente gastenservice te bieden
- U heeft goede sociale en communicatieve vaardigheden
- U heeft minstens een diploma Hotelmanagement of gelijkaardig met ervaring met binnen de F&B
- U bent een een “Teamleader” en streeft naar het behouden van een winnaars mentaliteit binnen het team
- U hebt uitstekende IT skills, u werkt dagelijks met verschillende systemen.
- U bent stressbestendig
- U bent commercieel en flexibel ingesteld
- Uw Nederlands, Engels zijn excellent, Frans is een pluspunt

Startdatum

Per direct

Aanbod

- Wij bieden u een voltijds bediendencontract aan in een 38 uren week.
- U hebt toegang tot personeelskorting in de 7000 hotels in ruim 120 verschillende landen.
- Er zijn doorgroei mogelijkheden binnen de Hilton groep.

Solliciteren

Hilton Antwerpen
Groenplaats 32
Antwerpen
Sophie Josson :
t: 03/2048685
m: Sophie.Josson@Hilton.com

Of via de buttons onderaan deze pagina.

Statistics

Aantal keer bekeken: 4142

Opdrachtgever

Hilton Antwerp Old Town

Publicatiedatum

19.01.2023

Sophie Josson
0032-3 204 86 85
sophie.josson@hilton.com www.hiltonhotels.com/nl_NL/belgie/hilton-antwerp-old-town
Jobhotel.be gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Beperkt gebruik van de website